ORDU E TİPİ KAPALI VE AÇIK CEZA İNFAZ KURUMU
Ordu’da 6 Haziran İnfaz Personeli Günü Coşkuyla Kutlandı

Program, protokol üyelerinin katılımıyla Atatürk Anıtı'na çelenk sunulmasıyla başladı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından törenin ilk bölümü tamamlandı.

Resmî törenin ardından kurum personeli ve protokol üyeleri, düzenlenen anma kahvaltısında bir araya geldi. Birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği programda, emekli olan personele ve kurum bünyesindeki faaliyetlerde üstün başarı gösteren çalışanlara plaket takdim edildi.